fredag den 19. oktober 2012

Hvad er der på mit køleskab?



På vores køleskab er der en del personlige ting, som billeder osv.
Jeg  bruger vores køleskab som en opslagstavle.
Så her får I at se, hvad der er på vores køleskab(:
Jeg synes nemlig, at ens køleskab/opslagstavle kan give folk et indtryk af, hvem man er.
Hvilke ting man kan lide osv(:

 
Hele vores køleskab/fryser.
 
 
Venstre side:
Der er der billeder.
Øverste, Simba på det ene billede, det andet af da vi havde killinger, Bumle, Freja og Lille Nala.
Næste række, Freja, og Nala og killingerne.
Næste række, Fox, og et gammelt billede af mig og mine søskende.
Sidste række: Et postkort fra min far og stedmor, et billede af mig og Casper sidste juleaften(:
 
 
Her kan det hurtigt se ud, til vi bestiller meget fast food, og det er ikke tilfældet.
Den blå folder, køber vi meget sjældent fra.
Det er kun, hvis klokken bliver over 21.00, fordi der har den anden, vi plejer at bestille fra ( den sorte folder) lukket. Så er den lange folder fra Bull, og der bestiller vi også sjældent fra. Under den sorte folder er der noget fast food med ris osv, sådan noget jeg ikke vil spise, fordi jeg ikke tror, det er mig. Dem har vi så aldrig bestilt fra.
Under den blå folder kan I se noget af et udklip med Nala.
Det var den gang, hun var med i Ude og Hjemme.
 
 
Her kan I se resten af udklippet med Nala.
Ved siden af er der et udklip med Freja og Fox. Dengang de var med i Ude og Hjemme.
Ved siden af er der et udklip med Fox. Det var dengang han var med i Vi Med Hund.
Det store billede af Fox, det var første gang, han var med i Vi Med Hund.
Ved siden af er der en artikel, jeg har skrevet til tv2fyn.dk med at støtte Inges Kattehjem. Billede er af vores gamle kat B.S.
I midten af billede kan I se en sød magnet med en killing. Det er en, jeg har fået af min søster(:
 
 
Nederst er der en masse bogstav magenetter.
Det var Caspers ide med dem.
Og det er faktisk okay, fordi det er mig, der har hængt alt det andet på køleskabet.
 
Nu når jeg har set disse billeder igennem, vil jeg helt sikkert smide nogle af de fast food foldere ud.
Fordi den ene har vi slet ikke brugt, og er sikker på, vi ikke kommer til det.
Så det er jo egentlig åndsvagt, den hænger der.
 
Jeg elsker, at hver gang jeg går hen til køleskabet, at jeg kan kigge på billeder af vores dejlige dyr, og se nogle af de udklip fra, hvor de har været med i blade.
 
Har I meget eller lidt hængende på jeres køleskab?
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar