søndag den 14. oktober 2012

En stor glædelse



Idag har jeg haft det rigtig skidt psykisk.
Heldigvis fik jeg det bedre her i aftes.
Men det har været en rigtig hård dag.

Jeg vil begynde at skrive ønskeseddel til jul til min mor og stedfar.
Fordi min mor har sagt, at når vi kommer op til dem i november, skal vi have en ønskeseddel med.
Så jeg vil begynde at skrive nogle af ønskerne op, og så kan jeg tilføje flere ting senere(:


 
 



Hvor jeg dog glæder mig til jul. Og jeg ved godt, der stadigvæk er noget tid til jul.
Men jeg elsker jul. Jeg elsker at købe gavepapir og til og fra kort.
Der er jeg og Casper dog lidt uenige. Casper synes, vi bare skal købe en rulle gavepapir med meget gavepapir på, og en masse af de der klister til og fra mærke, som vi så fik købt forrige år, og som vi stadigvæk har en del af. Men jeg er mere typen, der går op i, at gaverne er pakket ind i forskelligt gavepapir, at bånd og papir machter osv.
Jeg elsker at pakke gaver ind.
Og jeg elsker, når vi skal lave juledekoration til vores kalenderlys, når vi skal lave julekonfekt og skrive julekort. Og i år vil jeg bage småkager(:

Så jeg glæder mig rigtig meget til jul(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar