torsdag den 11. oktober 2012

Dyrelægen imorgen



Casper har fri imorgen, da han skal arbejde på søndag, og han har også fri lørdag, men der skal han til kamp, så der ser jeg ham nok ikke hele dagen. det er virkelig øv.
Men heldigvis har han jo fri imorgen.

Imorgen skal Fox også kastereres. Det er noget, vi længe har talt om.
Jeg håber på, han vil blive mere rolig, men også mindre dominerende. Specielt overfor kattene,
Men også fordi han er meget agressiv overfor min mors hund Vaks, og det er han ikke overfor andre hanhunde. Ham og Vaks har ellers altid været bedstevenner.
Men han kan finde på at tisse indenfor fx. ved min far og stedmor, ved kattebakken.
Nu håber jeg, det hjælper, siden det er så dyrt. Og nu når han er der, kan han lige så godt fået klippet sine klør.
Fordi det skulle han have haft fået alligevel. Jeg er altid nervøs, når en af mine små babyer skal i narkose. Så det er jeg også denne gang. Jeg prøver på at danne mig alle mulige billeder oppe i hoved med, hvad der kan gå galt. Og så fokuserer jeg på det positive.

Så skal der gøres ordentlig hovedrent imorgen, mens Fox er ved dyrelægen.
ØV. Jeg som hader at gøre rent. Casper har understreget, at hovedrent også betyder, at jeg skal hjælpe til. Så jeg slipper nok ikke. Hader bare at gøre rent.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Held og lykke til Fox, den lille stakkel. Honkaslaget. c",) Husk at det kræver mange restituerende godbidder efterfølgende. c",)

    Kig forbi min giveaway - signeret bog med personlig hilsen fra forfatteren til vinderen. http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/2012/10/en-uhyggelig-giveaway.html

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Heh, vi har en masse godbider herhjemme til ham, så han skal rigtig forkæles og plejes dagene efter(:

    Jeg skal nok kigge forbi din give away(:

    SvarSlet