søndag den 7. oktober 2012

Det er første gang



Idag skal jeg lave aftensmad. Og det var faktisk mig, der foreslog det.
Og tro mig, det sker ikke særlig tit, at jeg frivilligt siger til Casper, jeg laver aftensmad.
Og når jeg gør, er det pitabrød.

Jeg skal have hjemmelavet burger, hvor jeg selv laver bøfferne, og det har jeg aldrig prøvet før. Og jeg er bange for, om jeg får stegt dem for længe eller for kort tid.
Og nogle vil mene, alle kan finde ud af at stege en bøf. Men i køkkenet, er jeg ret så usikker på mig selv. Og nok derfor jeg sjældent laver mad, hvor der er noget, der skal steges eller koges. Jeg kan skam godt finde ud af at stege frikadeller, men så er det mere med, hvornår de er færdige, jeg plejer at spørge Casper om hjælp, men idag er der ingen at spørge om hjælp til, da Casper er på arbejde.

Men jeg er sikker på, det nok skal gå fint, og jeg glæder mig til at bevise, at jeg godt kan finde ud af at lave mad. Så det er jeg ret spændt på, hvordan det kommer til at gå.

Jeg plejer ikke at spise grønt i min hjemmelavet burger, så jeg skærer nogle gulerods stænger ud, så vi i det mindste får lidt grønt(:

Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. haha, jeg troede at jeg var den eneste, der aldrig har lavet en bøf selv! 'dejligt' at ejg så ikke er alene, i hvert fald lidt endnu :-)

    men håber det lykkedes for dig, det er rart når man finder ud af at man sagtens kan :-)

    SvarSlet
  2. Hehe ej hvor sjovt, jeg troede, jeg var den eneste, der ikke før har lavet en bøf.
    Men må pinligt indrømme, jeg er typen, der heller aldrig har kogt kartofler før, men pasta har jeg dog kogt.
    Det med at lave mad, interesserer mig ikke, men jeg tror godt, jeg kan, hvis jeg skal. Ligesom i aften(:

    Og mange tak(:

    SvarSlet
  3. Du kan tro der er mange der ikke kan stege en hakkebøf. jeg bor sammen med sådan en. griner. Husk at skrue ned for blusset så de ikke bliver brændte ;).

    vi fik hjemmelavet burger med friske kartofler skåret i både og g ovnen i fredags. lige noget vi kunne bruge.
    I dag står den på kartofler og medister (elsker kæresten)så kunne ske jeg skulle komme ud og skrælle de kartofler snart

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt være, der er flere der ikke kan stege en bøf, end jeg lige går og tror(:
      Og tak for rådet, og det huskede jeg netop på, fordi du havde skrevet det(:

      Ej, hvor lyder det bare lækkert(:

      Slet
  4. Mhh lyder lækkert!
    Tro på din mad-skills også skal det hele nok gå ;-)
    Held & lykke med det.

    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Du har vundet min giveaway! Vil du ikke skrive til min mail KatinkaValby@hotmail.com hvortil den skal sendes? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiih 1000 tak(:
      Sikke en dejlig besked at få.
      Jeg har kontaktet dig via mail(:

      Slet