søndag den 21. oktober 2012

Boganmeldelse: 100 fantastiske dyr




Idag lå jeg og læste i rigtig lang tid, og det endte med, jeg blev færdig med bogen " 100 fantastiske dyr" af Morgen Trolle.

 
Nogen vil mene, det ville være kedeligt bare at læse om 100 forskellige dyr,
men for mig var det virkelig spændende.
Og jeg lærte en helt masse om alle mulige dyr, + jeg fik øjnene op for nogen dyr, jeg ikke kendte selv.
Den kan selvfølgelig godt være lidt langtrukken i det, der jo ikke er en handling, fordi det er korte fact om dyrene og billeder.
 
Men der er en masse smukke billeder i, og der er sjove fact, som gør det sjovt at læse i bogen.
Den er inddelt i forskellige kategorier fx. Antarktis, Oceanerne osv.
Og så læser man om de forskellige dyr indenfor de området.
 
Jeg vil give bogen 2 ud 5 af stjerner, da det er en bog, der godt kan være svær at komme igennem, da det jo ikke er en decideret handling som i en krimi.
Den er på 222 sider.
 
Så nu kan jeg sætte den under "Bøger læst i år."
Der kan I se hvilke andre bøger, jeg har læst i år(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar