fredag den 26. oktober 2012

Anmeldelse af tilbehør til Iphone



Jeg har modtaget nogle rigtig fine ting fra www.Imore.dk til min Iphone 4,
Som jeg skal teste og anmelde.
Så de næste par dage kommer der nogle indlæg med tilbehør til Iphones, da jeg har modtaget en masse ting derfra. Jeg har allerede afprøvet nogle af tingene, så i dette indlæg vil jeg anmeldel nogle af tingene.

www.Imore.dk har ikke kun tilbehør til Iphones, men også til Macbook og Ipad.
De har en masse spændende ting derinde, og så har de en masse flotte covers(:

Der vil være et link til hvert produkt, jeg anmelder.



Det kan være lidt svært at se, men på dette cover er der nogle trekanter, som har en lidt glas facade, og det ser rigtig godt ud. Coveret er god at holde. Iphonen glider ikke ud af ens hånd. Den er let at få op af ens lomme. Coveret er et lidt "hårdt" cover. I forhold til der også er covers, hvor de er mere bløde i det.
Link til dette cover kommer senere.




 
Så har jeg fået denne smarte pind til at trykke med på ens Iphone i stedet for ens finger.
Det synes jeg er rigtig fedt, da jeg nogle gange har lidt problemer med at ramme nogle af knapperne, men det er slut nu, efter jeg har fået denne her(:
Den er let at bruge, og den fungerer, som den skal.
I finder den lige Her
 
 
Dette er det sidste, jeg anmelder i dette indlæg.
Det er nogle støv-stoppere.
Det er til at sætte i Iphone indgangene, så der ikke kommer støv ind og ødelægger ens Iphone.
Og den til højre er der en lille metalsplint på, som også kan bruges til at åbne ens simkort kammer med.
Så nu er det slut med mere støv i indgangene på min Iphone.
I finder dem lige Her
 
Der vil komme et indlæg imorgen, hvor jeg anmelder 2 covers.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar