søndag den 28. oktober 2012

Anmeldelse af Iphone tilbehør



Idag vil jeg anmelde 2 produkter mere fra www.Imore.dk
I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg har skrevet om hjemmesiden www.Imore.dk
Det indlæg finder I Her

Det første jeg vil anmelde er et cover.

 
Jeg kan virkelig godt lide dette cover, fordi jeg synes, det ser rigtig fedt ud, at det ligner et brev.
Og så pga. farverne.
Som de andre covers, er dette cover også let at få af og på.
Og det kan jeg godt lide. Fordi hvis det tog lang tid at få et cover af og på, ville det ikke være fedt at skulle skifte cover. Og jeg er typen, der godt kan skifte til et nyt cover hver dag, så coveret passer til min taske(:
Iphonen er også let at få op af lommen.
I finder dette fine cover Her
 
Det andet produkt jeg vil anmelde er noget beskyttelsefilm til ens Iphonen.
 
 
Det der ligner plastik på billede er beskyttelsefilm til at sætte på en Iphone skærm.
Ligesom når man køber en ny mobil, sidder der altid sådan en film på skærmen, man kan tage af.
Dette er sådan en, man kan tage på.
Men før man sætter den på, skal man huske at tørre skærmen af med den klud, der hører med.
Så er min Iphone rigtig beskyttet mod det hele.
Men jeg er også rigtig god til at tabe min Iphone, og sådan har det altid været med alle min andre telefoner.
Nu føler jeg mig lidt mere tryg, fordi den er beskyttet så meget.
I finder beskyttelsefilmen Her
 
Imorgen kommer den sidste anmeldelse, hvor jeg anmelder 2 flotte covers(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar