tirsdag den 30. oktober 2012

Anmeldelse af Iphone covers



Jeg skulle rigtig have haft anmeldt disse 2 covers igår, men det nåede jeg ikke.
Det bliver det sidste indlæg med anmeldelse af Iphone tilbehør for denne gang.
De her covers er fra www.Imore.dk
I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg har skrevet om www.Imore.dk lige Her

 
Dette cover er med en masse fine farver bagpå coveret, som I kan se på billede.
Jeg synes, det giver et frisk pust at have sådan en farverigt cover på(:
Coveret et lidt "hårdt" i det forhold til nogle covers er mere bløde i det.
Endnu en gang sidder Iphonen godt i hånden, og den er let at få op af lomm en.
I kan finde dette farverige cover lige Her
 
 
Det sidste cover er dette kasettebånd cover.
Jeg synes, det er rigtig fedt.
Også fordi idag bruger vi ikke rigtig kasettebånd længere, nu er det cd'er.
Og kasettebånd minder mig bare om barndommen, så det er nok derfor, jeg rigtig godt kan lide dette cover(:
Dette cover fåes i rigtig mange forskellige og fede farver på www.Imore.dk
Dette cover er mere blødt i det i forhold til det første cover.
Som de andre covers sidder Iphonen godt i hånden, og den er let at få op af lommen.
 
Begge covers er lette at få af og på(:
 
Det har været rigtig sjovt at prøve og teste ting til min Iphone.
Bla. covers, da jeg går op i at skifte covers ofte, og at min Iphone nogle gange passer til den taske, jeg har med den dag.
 
Jeg kan kun anbefale www.Imore.dk
Deres produkter er virkelig gode, og de virker til at være af rigtig god kvalitet.
 
Kram Heidi(:
 
 
Dette indlæg er sponsoreret
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar