fredag den 19. oktober 2012

Anmeldelse af høretelefoner



Idag modtog jeg disse vildt fede høretelefoner til min Iphone.
De er fra 3gz.dk



 
Jeg valgte dem den blå farve.
Jeg synes, det ser så godt ud med en farve på høretelefonerne i steden for den hvide.
Det gør ens Iphone lidt mere speciel, synes jeg.
 
 
Noget af det smarte ved disse høretelefoner, er at denne lille blå firkant, når man trykker på den, sætter man ens sang på pause, og når man så trykker på den igen, så begynder sangen at spille igen.
Det synes jeg er rigtig smart, så hvis man lige skal høre noget, som en siger til en, så kan man lige sætte sangen på pause(:
Og lyden i høretelefonerne er rigtig god.
 
3gz.dk har ikke kun høretelefoner, men de har en masse forskelligt til Iphones, Ipad, Ipod, computer osv.
Jeg har brugt lang tid inde på deres hjemmeside, fordi når jeg først var kommet i gang med at kigge på covers, ja så kunne jeg ikke stoppe igen.
De har både med Mr. Bean, Hello Kitty, Disney covers fx. Mickey Mouse, smølferne, forskellige farver og mønstre.
Jeg synes helt sikkert, I skal smutte forbi og se alle deres fede covers.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale denne hjemmeside.


Kram Heidi(:

Indlægget er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar