søndag den 16. september 2012

Ugens planer



Jeg skal en del ting i denne uge. Så det handler om at slappe af de dage, hvor jeg ikke skal noget(:
Men der sker kun gode ting i denne uge.

Mandag: Holde hyggeaften med min veninde, Pernille.
Tirsdag: Slappe af.
Onsdag: Være sammen med min veninde, Camilla.
Torsdag: Slappe af.
Fredag: Til lægen for at få svar på blodprøver.
Lørdag: Måske i biografen med Casper, eller bliver det søndag.
Søndag: Måske i biografen med Casper.

Jeg og Casper har ikke fundet ud af, om vi tager i biografen lørdag eller søndag.
Men vi skal ind og se filmen "Ted."
Normalt vil jeg ikke synes, det er en god ting at skulle til lægen, men jeg glæder mig til at få svar på mine blodprøver, selvom jeg næsten kan regne ud, hvad de siger: Intet galt, eller mit kolsterol tal er for højt. Og det med kolsterol taller, det bare noget, jeg gætter. Eller skulle det lige være, jeg manglede lidt jern eller C vitamin. Men ellers tror jeg ikke, der er noget at se på de blordprøver. Sådan plejer det at være.

Kram Heidi(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar