onsdag den 12. september 2012

Store rengørings dag



Idag har vi gjort rent herhjemme. Tørret støv af, støvsuget og vasket gulv, og så har jeg også lige hængt vasketøj op.
Nu er det endelig overstået, og nu er her pænt igen.

Tidligere var vi en tur i tarup Centret, hvor vi bla. købte fødselsdagsgave til Caspers lillebror. Det er nogle Poul Pava tallerkner.

Nu slapper jeg bare af. Overvejer, om vi skal gå over på det grønne område med Fox. Vi har gået en dejlig lang tur med Fox til morges.
Casper har nemlig fri idag. Det er rigtig dejligt(:
Han skal arbejde lørdag. Og søndag skal han til kamp. Så de to dage ser jeg ham ikke særlig meget.

Igår læste jeg i min nye krimibog. Og indtil videre er den god. Jeg glæder mig til, jeg skal læse videre i den(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Du kan bare forsætte her vis du har lyst :D

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blodspot.com

    SvarSlet
  2. Hehe tro mig, jeg har ikke spor lyst til at gøre mere rent. Har gjort nok rent for idag(:

    SvarSlet