torsdag den 6. september 2012

Smerter i ryggen



Sikke en start på dagen.
I morges lidt efter jeg vågnede, fik jeg det ret skidt. Det gik hurtig over, men så begyndte jeg at få ondt i ryggen. Jeg har lidt/lider af ryg problemer. Og jeg har virkelig haft mange smerter for nogle år tilbage.
Engang imellem får jeg dog ondt i ryggen. Det skete idag.

Jeg blev nødt til at ligge mig ind for at sove, fordi det er det eneste, der hjælper.
Panodiler hjælper som regel ikke, og kan ikke tåle ipren og de andre, der er i familie med ipren.
Så der ikke så mange muligheder.
Da jeg vågnede, havde ryggen det okay.
Men har haft det skidt idag med ryggen.

Men det blev dog bedre, efter jeg havde sovet.
Så kunne jeg i det mindste holde ud at lave noget.
Det ikke fordi smertene var de værste, jeg havde prøvet, men det gjorde alligevel ondt på den måde, at det eneste jeg kan holde ud er at ligge ned.

Men vi nåede da ud og ordnede vores terasse. Vi fjernede ukrudt, gjorde havemøblerne rene osv.
Vi gik også en god lang tur med Fox. Det var dejligt(:
Så har vi bare set fjernsyn. Vi er desværre allerede færdig med Medium sæson 7.
Der var ikke så mange afsnit på. Desværre. Men god var den(:

Så fik jeg talt i tlf med min veninde. Gjorde jeg også igår. Så det var hyggeligt(:

Jeg skal tidligt op imorgen. Skal være ved lægen lidt over 8. så vil snart smutte i seng.
Nu håber jeg bare, jeg kan få noget at vide, om hvad jeg fejler.
Hader at blive sendt hjem uden et svar. Er sket mange gange efterhånden. ( Altså ved mine tidligere læger.)

Godnat til jer ude i blogland(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar