lørdag den 8. september 2012

Serien Castle



Er der andre, der kender serien Castle?

 
Det er en god krimi serie. Jeg er begyndt at se den på viaplay.
Castle er en rig forfatter, der skal skrive en bog om en, der opklarer mord og for at få inspiration følger han Beckett. Og det er hun til at starte med ikke særlig tilfreds med.
Castle er sjov. Og han følger samtidig han livs med datteren og hans egne mor, som også kommer med nogle sjove vendinger.
 
Jeg havde aldrig hørt om denne serie før, før jeg så den på viaplay.
Der er 3 sæsoner af den derinde. Tror dog ikke, det er hele sæson 1.
Men hele sæson 2 og 3 er der vidst.
Jeg er i gang med sæson 2(:
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. den kender jeg ikke :)

    jeg ser ellers mange serier og film som dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg kendte den heller ikke.
    Jeg er nemlig mest til krimier, og her på det seneste har jeg fundet et par krimiserier mere, som jeg ikke kendte til.

    SvarSlet
  3. jeg har set det længe :-D har sæson 1 & 2 herhjemme, ønsker mig sæson 3.
    det er virkelig en af de bedste serier! :-)

    SvarSlet
  4. Det er virkelig også en god serie(:
    Og spændende. Elsker krimiserier.

    SvarSlet