lørdag den 15. september 2012

Ondt i hoved



Igår aftes havde jeg ret ondt i hoved, og det havde jeg også i nat og i morges.
Her til aften fik jeg ondt i hoved igen, og jeg tog så panodiler, og de hjalp faktisk ikke.
Har nu igen ondt i hoved.
Er virkelig træls:/

Jeg er ret træt, men jeg sov heller ikke midt på dagen, som jeg plejer, så jeg håber,
jeg får sovet ordentlig igennem i nat(:

Jeg håber på at få læst i en af mine bøger imorgen. Er i gang med 2 bøger. Den ene omkring dyr, og den anden en krimi.

Jeg håber på snart at modtage Pyrus- Alle tiders julemand.
Har fået en mail om, de er afsendt, og der vil gå 2-3 dage, og det er der gået på mandag.
Rigtig havde jeg bestilt på en anden hjemmeside, og havde også bestilt en serie.
Men endnu en gang blev det udsat med, hvornår det ville komme med posten.
En gang da jeg bestilte noget andet, blev det rykket 2 gange, så nu vil jeg ikke bestille mere derfra, fordi begge gange har jeg fået annulleret handlen, men nu har jeg kun bestilt Pyrus på en anden hjemmeside. Den glæder jeg mig godt nok til at se igen. Er lang tid siden, jeg har set den.
Jeg kan se julefilm året rundt. Gjorde jeg meget, da jeg var yngre, men så sidste jul begyndte jeg at se julefilm, og så fik jeg lyst til det her midt i sommerferien.

Husk nu min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere. I finder den lige Her

Husk også at min blog er kommet på facebook. Den finder I lige Her

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Hej Heidi.
    Jeg lider selv rigtig meget af ondt i hovedet. Dette lyder måske dumt, men det hjalp mig meget, lav nogle gode stræk øvelser i nakken og få massage(ikke professionelt)

    Håber det hjælper :)

    SvarSlet