fredag den 21. september 2012

Morgenhygge



Her til morgen er der lidt koldt i lejligheden, så jeg har tændt nogle sterinlys i stuen.
Hvor er det bare hyggeligt(:

Her senere skal jeg til lægen, hvor jeg får svar på mine blodprøver.
Lidt ved jeg, at de ikke vil sige noget, og det er både godt og skidt, fordi
så er vi på barbund med mine smerter i siderne af hoved.

Bagefter skal jeg i banken for at have indlæst den check, jeg fik for, at Nala var i Ude og Hjemme.
Pengene skal gemmes, så vi kan købes CSI Miami sæson 9, når den udkommer sidst i måneden(:

Jeg er træt lige nu, og så har jeg fået ondt i hoved igen. Havde det ikke igår,
men det ikke så slemt, som det før har været.

Glæder mig til, når Casper kommer hjem, fordi han har fri hele weekenden, og der har han ingen planer, så glæder mig til at bruge dagene med ham(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar