fredag den 21. september 2012

Forfærdeligt tankemylder




Min søster Kamilla har lige skrevet et indlæg, om hvordan hun har det for tiden, og det ikke fordi, jeg vil efterligne, men jeg har de sidste par dage tænkt på at skrive om, hvordan jeg har det, så her kommer det.

Jeg har det rigtig psykisk skidt for tiden. Og jeg mener meget psykisk skidt.
Mit hoved er fyldt med alle mulige dårlige tanker. Tanker som prøver at styre mig.
Jeg prøver at kæmpe imod, men det er så svært. Det er blevet meget værre de 2 sidste uger.
Jeg ville ønske, jeg kunne skrue tiden tilbage til for 2 uger siden, så jeg vidste, hvad jeg skulle gøre om.

Jeg har nu svært ved at handle i rema, fordi der er kasserne tæt sammen, og der er ofte lang kør, folk står så tætte, og jeg kan ikke have det. Jeg kan ikke klare, folk står og trækker vejret oppe i hoved på mig. Jeg føler mig indelukket, når jeg står der.

Selv nogle nætter er jeg ikke fri for det tankemylder. Så har jeg maretidt om tankerne, og så vågner jeg op i drømmen( altså vågner inde i drømmen, ikke i virkeligheden)
og tror, det er virkeligheden, men så vågner jeg op rigtigt, og indser det heldigvis kun var en drøm, men så skal jeg altid lige komme mig af drømmen, fordi det er hårdt at selv i min søvn at have tankemylder.

Heldigvis taler jeg meget med Casper om det. Og heldigvis har jeg ham og vores dejlige dyr.
Dejlige dyr der ofte finder på tossede ting, som gør, man ikke kan undgå at få et smil på læberne.
Som når Nala følger efter os, når vi går tur med Fox, hvor hun pludselig farer op i et lille træ, og så sætter hun fast der, og begynder at mijave så hele nabolaget kan høre det.

Eller Simba der altid er så mad glad, og altid lige skal se, hvad der har været på aftensmenu ved at stille forpoterne på stuebordet og snuse til tallerknerne.

Eller Fox der altid er så glad om morgnen. Når man vågner op, står han der med sine glade øjne og gøer, og bare gerne vil luftes, og når man så spørger, om han skal luftes, bliver han vildt glad.

Og så Casper der bare altid er der for mig, og jeg ved, det har været hårdt for ham i disse 2 uger, fordi jeg har haft det så skidt.

Jeg har det ret skidt lige nu, derfor har jeg brug for at skrive dette indlæg.

Jeg går nok snart i seng, så håber jeg på, jeg kan få det bedre(:

Kram Heidi:/

2 kommentarer:

  1. Ked af at læse at du har det så skidt. Godt du har din Casper og dine dejlige dyr....
    Håber du snart får det bedre...
    Gode tanker til dig fra
    Mette

    SvarSlet
  2. Mange tak, Mette(:
    Ja, jeg er virkelig også glad for, jeg har dem(:

    SvarSlet