søndag den 23. september 2012

Min nye Friis og Company taske




Disney filmen var ikke det eneste, jeg fandt over i føtex.
De har Friis og Company tasker til 50 kr og 100kr.

Og jeg fandt en virkelig sød taske. Det er nok mere en clutch.

 
Sådan ser den ud, når den er lukket.
 
 
Når man åbner den, så bliver dne højere, og helt øverst sidder lynlåsen. Så den skal bøjes, før den kan lukkes.
 
 
Sådan ser den ud indenvendig.
 
Jeg stod og diskuterede lidt med mig selv derover, om jeg skulle købe den eller ej.
Jeg har kun haft købt 2 tasker selv mig selv før. De har begge kostet under 30 kr.
 
Og på et tidspunkt sagde jeg til Casper, at jeg virkelig var i tvivl, om jeg skulle købe den.
 
Og så siger Casper " Så lad hver. Du har alligevel så mange."
Så stod jeg bare og kiggede på ham. Jeg fortalte ham også, dette var en Friis og Company taske. Hvis nu det skulle have glippet for ham. Men han synes stadig, jeg skulle lade hver, fordi igen, jeg har så mange.
 
For det første så kan jeg ALTID bruge flere tasker.
Og for det andet, så er jeg lidt i tvivl om, om jeg synes, jeg har mange eller ej.
Med den her har jeg 31 tasker.
 
Men så ville Casper gerne give mig den(:
Det var virkelig sødt af ham.
Jeg glæder mig allerede til, jeg skal bruge den, fordi den er virkelig så fin(:
 
Husk nu at gå ind og deltage i min give away, hvor der bliver fundet 3 heldige vindere(:
I finder den lige Her
 
Husk nu også at gå ind og synes godt om min facebook side
Og hvis I gerne vil have, jeg også skal gå ind og synes godt om jeres, så læg en kommentar(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Ej hvor er den bare flot!!! :D

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den ser virkelig lækker ud!!

    Kys kys Emma

    SvarSlet
  3. Den er virkelig fin og jeg kan godt forstå du gerne ville have den...
    31 tasker :-) hvem tæller, man mangler da altid en pæn taske...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  4. Mange tak(: Ja, det synes jeg nemlig også, jeg altid gør(:

    SvarSlet