lørdag den 22. september 2012

Min lørdag



Hvor er jeg bare træt lige nu.
Jeg har været vågen mange gange i nat, pga. dyrene, men er heldigvis faldet hurtig i søvn igen.
Jeg bliver nødt til at gå ind og ligge mig lidt om lidt.

Senere idag skal vi bage boller. Så regner jeg med, vi fryser nogle af dem ned, så vi har til nogle andre gange(:
Jeg kunne også godt finde på at bage et eller andet imorgen, som kan fryses ned, så man har noget til en anden gang. Jeg ved bare ikke, hvad det skulle være.

I morges gik vi en rigtig lang tur med Fox. Det er lidt tid siden, vi sidst har gået rigtig lange ture, fordi det har regnet hver dag. Jeg elsker virkelig bare at kunne gå en morgentur om morgnen, lige når man vågner.

Tidligere idag fangede Nala en mus. Det er ved at være noget tid siden, jeg sidst har set hende med en mus. Den er dog væk nu, altså den er spist. Men nu ligger der noget indevolde på terassen. Der er noget bestemt indevolde, hun ikke vil spise. ( Undskyld, ved godt, det lyder ulækkert.)

Jeg håber, jeg får læst min krimibog færdig idag eller imorgen.
Jeg er snart ved at være færdig med dne. Forleden aften lå jeg i en time og læste.
Det var rigtig hyggeligt, og jeg er blevet helt bidt af den.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar