mandag den 10. september 2012

Familie besøg



Idag skal vi spise ved min oldemor.
Bagefter skal vi hjem til min far og stedmor.
Bliver godt at se familien igen(:

Men indtil da skal jeg bare slappe af(:
Lige nu har jeg det nemlig ikke så godt.
Har den der feber tilstand. Men er jo begyndt på mavesyre piller, og jeg kan mærke, de allerede virker.
Fordi der har ikke været noget de sidste par dage. Og det er rart(:
Har heller ikke mærket noget til mavesmerterne om natten.

Husk nu at deltage i mine 2 give aways, som kan findes i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. EJ hvor er det bare pudsigt at læse om du er begyndt at tage mavesyre-piller.. Dét jeg også. Tager nogle som hedder Omeprazol, fordi jeg har kastet op om natten flere gange :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor sjovt(:
    Jeg tager nogle der hedder Lansoprasol.
    Har ikke kastet op, men har haft en del kvalme om natten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine hedder Emoprazol.
      Godt du ikke har kastet op i det mindste - heldige dig! :)

      Slet
    2. Nååh okay.
      Ja, det er rigtig rart.
      Men har sikkert flere gange godt kunne, fordi jeg har haft så meget kvalme. Men så prøver jeg at ligge helt stille og ikke bevæge mig, så bliver kvalmen lidt mindre. Lyder underligt, men virker nogle gange(:

      Slet