søndag den 9. september 2012

En skøn blog



Idag opdagede jeg en ny skøn blog, som jeg gerne vil dele med jer, mine kære læsere.
Det er Blog by Katinka

Jeg er ihvertfald glad for, jeg opdagede hendes blog.
Hun skriver om en masse forskellige ting, fx om sin hverdag og sine tanker.
Og det er sådan nogle blogs, jeg godt kan lide.
Blogs hvor man hurtig får et indtryk af en person. Blogs hvor man kan mærke, der er personlighed bag.
Og det er der helt sikkert bag denne blog.

Jeg synes, I skal gå ind på hendes blog Blog by Katinka og ønske hende velkommen til blogland.
Jeg kan selv huske, da jeg var ny herinde, og hvor det hele virkede forvirrende og besværligt.
Jeg blev endda engang nødt til at ringe til min søster for at få hjælp. Fordi jeg har svært ved det med nye profiler osv på nettet.

Lad os sørge for, hun får et godt indtryk af blogland. Jeg plejer altid at sige, at folk er så søde herinde, fordi det er I virkelig.
I er altid søde til at lægge kommentare og hjælpe, hvis man har brug for det.

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Hvor er du sød, det er helt vildt! Er virkelig glad for du tager dig tid til det, og har lyst til at gøre så jeg føler mig velkommen :)
    For det gør jeg i hvert fald nu ! :D

    SvarSlet
  2. Mange tak(: Er glad for, du kan lide det.
    Og er glad for, du føler dig velkommen her i blogland(:

    SvarSlet