tirsdag den 11. september 2012

En ny krimibog



Min mor havde bedt min oldemor om at købe bogen "Opklaret. Liget i pyjamas."
Det er forskellige sager, der er opklaret.

Man har kunne købe den i netto for kort tid siden og vist nok også bilka.

Så jeg blev så glad, da min mor fortalte mig, hun havde købt den til mig, og at den lå ved min oldemor.
Jeg elsker sådan nogle bøger. Jeg havde haft tænkt mig at låne den af min søster, men nu har jeg min helt egen(:

 
Jeg køber aldrig krimibøger til mig selv. Hvis jeg køber bøger er det en bagebog eller en bog om dyr.
Så er dejligt, jeg har en "rigtig" bog til min hylde med bøger. Så der ikke kun er bøger med dyr og mad. HAr en krimi bog, jeg har fået af min søster på hylden. Men nu har jeg to(:
 
Er der nogen af jer, der har læst den(:?
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar