onsdag den 19. september 2012

En hyggelig venindetur



Jeg har haft en utrolig hyggelig dag med min veninde, Camilla.
Det var så hyggeligt at være sammen med hende igen.
Vi var bla. på Baresso.

 
Jeg købte en lille varm kakao og en chokoladebolle.
Jeg elsker deres kakaoer.
 
 
Min veninde, Camilla.
 
Vi fik kigget i en masse butikker.
Så var der sådan en butik nedenunder, hvor isenkrammen holder udsalg, og tingene var sat ydeligere ned med 50%
Og der fik jeg købt disse 2 søde nisser.
 
 
2 Trip Trap Nisser. Den med hjertet er fra 2007, og trommen er fra 2009.
Der var en del af disse små nisser at vælge imellem.
De kostede 50kr stykket, men så blev der trukket 50% fra, så gav kun 50 kr i alt for disse 2.
 
Jeg har 2 Trip Trap Nisser mere, som jeg havde fået af min søster, fordi hun ikke ville have dem mere.
Synes, de er så søde(:
 
Så jeg har virkelig bare haft en dejlig dag.
Det var rigtig hyggeligt at se hende igen.
Og jeg glæder mig til, vi skal ses igen. Vi fik virkelig bare snakket om alt muligt(:
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar