fredag den 7. september 2012

Besøg ved lægen


Jeg er næsten lige kommet hjem fra lægen.
Jeg havde en hel del, jeg skulle tale med ham om.

Ang. jeg føler, jeg har feber og kvalme, så skal jeg på en pillekur mod mavesyre.
Da han trykkede mig øverst på maven, gjorde det meget ondt.
Og da jeg fortalte, jeg havde kvalme, sure opstød, mavesmerter øverste i maven, så sagde han, han troede, det var mavesyre.

Jeg bruger meget næsespray. Den der fra føtex, og hvis man bruger den meget i rigtig rigtig rigtig lang tid, holder ens slimhinder i næsen op med at fungere. Og det er kronisk. Den næsespray bruger jeg hver dag.
Men nu skal jeg til en ørelæge for at have tjekket, om det er mine polypper, den er gal med.

Så har jeg i et år få gange haft voldsomme smerter i siden af hoved, som har varet ca 5-10 sek.
Og jeg ( som der er noget hypokonder over) har været bange for, om det var hjernekræft, men han sagde, man ikke kan mærke kræft, og at jeg ville have andre symptomer, hvis det var hjernekræft.
Men jeg skal have taget blodprøver i næste uge. Og så skal jeg have lavet nogle test. Tror, det er nogle test, man skal svare på osv.

Så der er blevet ordnet en hel del ved lægen idag. Og det var rart.
Det er rart, man bliver taget alvorlig af sin læge. Det betyder meget for mig.
Jeg har haft mange dårlige læger. Så er glad for, jeg endelig har fundet en ordentlig en.

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Det var rigtig godt du kom afsted. God bedring

    SvarSlet
  2. Maibritt Lindved Latsen: Mange tak(: Ja, det var godt, jeg kom afsted(: Så fik jeg forhåbentlig afklaret, hvad det er.

    ekc: Mange tak(:

    SvarSlet