onsdag den 19. september 2012

Anmeldelse af katte og hundefoder



Igår modtog jeg noget katte og hundefoder fra FunnyPets
som mine dyr skulle smage på.

Kattene fik 4 foderprøver.

 
Der er kun 3 foderposer på billede, men havde nået at åbne den ene, da jeg tog billede.
 
Men de er alle af mærket Josera.
Der var noget for Adult Sensitiv, Adult Ligth, og så var det godt imod hårboller.
I kommer til FunnyPets kattefoder lige Her og Her
Lige fra jeg hældte kattefodret op i skålen var de der med det samme, og de kan godt lide det.
Og det virker som noget rigtig godt kattefoder.
 
Nu til hundefodret.
 
 
Det var også af mærket Josera.
I finder FunnyPets hundefoder lige Her
 
Foderpillerne er alle ensformet. Altså lige store.
De virker til at være rigtig gode. Fox kan ihvertfald godt lide dem.
Nala som bla. også kan lide kattefoder. ( Prøver at undgå, hun spiser det.) var der skam også
med det samme. Og hun fik da lige hapset et par af dem.
 
FunnyPets har ikke kun foder til hunde og katte, de har også andre ting til dyr. Fx  en masse ting til katte. Halsbånd, kradsebræt, foderskåle osv.
 
Til hunde har de også masse ting til hunde. Hundesenge, en masse forskellige godbider, hundetasker, halsbånd og en helt masse andet.
 
FunnyPets har også en facebook side, som jeg synes, I skal kigge forbi.
Den finder I lige Her
 
Kram Heidi(:
 
 
Dette indlæg er sponsoreret.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Det var ikke meget foder hvis du skulle teste det på dine dyr :$.

    For altså.. Min hund ville også æde det med velbehag, det samme med mine katte.. (rotter, ildere osv) Fordi det er nyt og mega spændende :).

    Og altså bare fordi ens dyr gider spise det, er det ikke tegn på det er et godt foder :$.

    jeg er selv blevet mere kritisk efter at have fået ildere, da man gå efter nogen bestemte ting, fx hvad det indholder og hvor meget.
    -Så det føre jeg lidt videre på mine andre dyr. Eller kattene får det samme som ilderne, da de pt er killinger.

    SvarSlet
  2. Sådan er det bestemt ikke med mine dyr.
    Fox, Simba og Nala er ret "kritiske" over for dyrefoder.
    Med Fox har jeg skiftet hundemad en del gange, fordi han enten ikke ville spise det, eller fordi han "sortede" i det, og spiste kun bestemte stykker, fordi de var i forskellige størrelser.

    Og med Simba og Nala, de spiser bestemt heller ikke alt. Hvis de får noget foder, de ikke vil have blandet med det foder, de plejer at få, så "sorterer" de også i det, og så ligger det nederst i bunden af skålen.

    Jeg går ikke så megt op i, hvad fodret indenholder, når det er i butikkerne, må det jo indholde, det det skal, ellers havde vi nok hørt det i nyhederne.
    Mine dyr fejler ikke noget på det område.
    Jeg købet det, de kan lide og vil spise(:

    Jeg ville heller ikke teste foderprodukter, hvis mine dyr spiste alt, hvad der blev serveret.

    SvarSlet
  3. Hej Heidi,

    Hvis du har lyst til at anmelde et foder fra min butik sender jeg dig gerne nogle gratis ting.

    VH Casper
    Indehaver af http://fidoogfelix.dk

    SvarSlet