onsdag den 5. september 2012

5 ugers sygdom



Hvor jeg dog glæder mig til, jeg skal til lægen, fordi jeg kan ikke holde ud at have det dårligt mere.
Jeg føler stadigvæk, jeg har feber, og om natten har jeg meget ondt i maven. Jeg er ikke gravid.
Så jeg er ret spændt på at høre, hvad det er, fordi det er da utroligt, man er syg i 5 uger. I løbet af 5 uger, har jeg måske haft det godt i 6 dage. Det er utroligt. Nogle gange når jeg vågner, har jeg det rigtig godt, men så begynder jeg i løbet af dagen at få den der feber-tilstand, eller så begynder mavesmerterne. Efter hånden er det begyndt at komme 5-10 min efter jeg er vågent.

Jeg sveder for tiden, eller føler mig varm. Kvalmen dukker kun op få gange nu og mest om natten.
Jeg føler mig helt tømt for energi, men det er jo klart. At have fejlet alt muligt i løbet af en månede.

Nogle gange orker jeg ikke at være på computeren, se fjernsyn ja ingenting.
Jeg skal heldigvis til lægen på fredag. Håber, han ikke kommer med den ide, det er noget psykisk, fordi det er da en meget underlig måde, at kroppen viser det på.
Og omgangssyge tror jeg næppe, det er.

Kram Heidi:/

2 kommentarer:

  1. Jeg ved godt at du skriver at du ikke er gravid. Men dine symptomer lyder præcist som om at du er gravid. En blodprøve hos lægen kan be - eller afkræfte det .Håber lægen hurtigt finder ud af hvad du fejler, så du kan få det godt igen.

    SvarSlet
  2. Jeg synes bare, det ret usandsynligt, jeg er gravid, da jeg har haft menstrution 2 gange, som jeg skulle og taget 3 greviditet test, hvor 2 af dem var med en månedes mellemrum og alle negative.
    Men jeg vil selvfølgelig foreslå lægen at få taget en blodprøve(: Og mange tak(:

    SvarSlet