onsdag den 15. august 2012

Merida- Din helt egen Disney dukke


Det er ingen hemmelighed, at jeg er stor fan af Disney, og at jeg samler på deres dvd'er.
Derfor tæller jeg med glæde ned til dagen, hvor den næste Pixar-Disney-film "Modig" får premiere.
Det gør den, den 30 august.

Det er første gang Pixar-Disney nogensinde har en kvindelig heltinde.
Den smukke kvindelig heltinde hedder Merida. Hun er en skotsk prinsesse, der meget gerne vil bryde ud af sine smukke prinsessekjoler og gøre op sine forældres ( især morens) forventninger.
Alene hendes ustyrlige hår har krævet tusindvis af tegninger at lave.

Og udover filmen kommer der også en Merida-dukke, som fuldstændig ligner hovedpersonen.



Hvem ville ikke gerne have sådan en smuk dukke stående hjemme på ens hylde ved siden af ens Disney-film?
Måske skulle jeg begynde at samle på Disney-firgure. Hvad synes I(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret.

6 kommentarer:

  1. Vi har den også stående over i Legekæden, sammen med de andre Disney prinsesser! :) Vil sige, at de nye Disney prinsesse barbie dukker, er ikke lige så kønne som de har været. Jeg har Belle, Jasmin og Ariel liggende på de gamles loft og de ligner mere Disney prinsesserne, end de nye gør. Men jo den er virkelig fin og jeg går virkelig i barndom når jeg kigger på dem og har også lyst til at købe dem. Meeeen, tror jeg gemmer glæden til når jeg en gang får en datter :)

    SvarSlet
  2. jeg tror ikke at jeg ville købe den, eller nogle andre disney dukker. det bliver lige en tand for børne agtigt til mig :-)
    men hvis jeg engang får en lille pige, skal hun helt klart have disney dukker! :-D

    SvarSlet
  3. Jeg tror, det helt sikkert vil være et hit hos dem, der selv har en lille prinsesse derhjemme(:

    SvarSlet
  4. Rikke: Jeg vidste slet ikke, der var kommet nye disney barbie dukker. Har kun været i disney butikken en gang, og er ikke så tit i legetøjsbutikker.

    SvarSlet
  5. Det er der :) Og over ved Legekæden her i Faaborg kan man slet ikke få Prinsesse Jasmin. Det er lidt ærgeligt, da jeg som lille klippede hende kort håret, hmm /:

    SvarSlet
  6. Ej, hvor ærgeligt, at de ikke har den:/

    SvarSlet