torsdag den 30. august 2012

Løsning på problemet



Jeg er typen, der vågner mellem2-4 gange om natten, måske endda flere gange.
Når jeg går i seng, går der typisk mellem 15-30 min, før jeg sover, selvom jeg er træt.
Når jeg vågner om natten har jeg svært ved at falde i søvn igen, selvom jeg også er træt der.

Jeg sover ofte til middag, fordi jeg er træt, eller fordi jeg er lidt træt, og at jeg så keder mig.

Men de sidste 2 dage har jeg ikke sovet til middag, og hold da fast hvor har jeg sovet godt de 2 sidste nætter.
Første nat faldt jeg hurtig i søvn og faldt hurtig i søvn, når jeg vågnede om natten.
Så igår tænkte jeg, jeg ikke ville sove til middag, fordi kunne være jeg ville have let ved at sove igen.
Og det havde jeg. Faldt hurtigt i søvn, og vågnede først i morges, da Casper var stået op.
Ja, det er så næsten aldrig sket, at jeg ikke har været vågent en eneste gang.
Men jeg sov godt, faldt hurtigt i søvn.

Så nu er det slut med middags lure, undtagen hvis jeg er så træt, jeg ikke kan holde øjnene åbne. (Sker af og til.)

I dag når Casper får fri, skal vi i bilka. Jeg skal have nye strømper. Jeg køber kun strømper i bilka. Jeg er så kræsen med strømper. Bagefter skal vi i Rosengårdscentret for at se den nye føtex, som åbnede midt i august(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar