fredag den 31. august 2012

Idag skal jeg



Her kl. 10 skal jeg i banken for at indløse en check, jeg har modtaget fra, da jeg havde Simba med i Ude og Hjemme. Gider ikke køre derud, men det skal bare gøres. Er også dejligt med pengene(:

Ellers skal der bare slappes af idag. Skal finde ud af, hvor lang tid det tager at køre til den kirke, vi skal hen til imorgen. Så jeg kan beregne, hvornår vi skal køre herfra. Vi skal også forbi min bror imorgen for at hente ham.
Jeg skal have skrevet bryllup kort.

Det mig der skal køre hjem imorgen aften, så Casper ikke skal tænke på, om han får 1,2 eller 3 øl.
Det har han altid skulle tænke på før, jeg fik kørekort, og da jeg helst ikke drikker alkohol, og har kørekort, kan jeg jo køre. Vil jeg også gerne. Synes, det er lidt kedeligt bare at sidde ved siden af.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar