tirsdag den 7. august 2012

Hvor er jeg stolt

Har flere gange nævnt, at Nala ofte fanger mus.
Hun er sådan en rigtig jæger. Simba derimod, han er mere sådan en, der spiser det, Nala fanger.

Men forleden så jeg, Simba havde en mus i munden, og jeg troede først, det var en død mus, som Nala havde fanget. Indtil han kom til at give slip på den, og den løb sin vej.
Han nåede ikke at fange den igen.



Men jeg blev så stolt af min lille Simba. At han havde fanget sin "måske" første mus.
Så er der alligevel lidt jæger over min lille dreng.
Og det var endda den dag, han havde været ved dyrelægen, hvor han humpede på sit ene ben.

Jeg havde aldrig troet, jeg skulle se Simba med en levende mus. Jeg troede rent ud sagt, at han var for langsom til at fange en. Fordi han er mere den der dovne type. Når han løber "hurtig" er det mere sådan i luntende tempo. I forhold til Nala, hun farer frem som en raket nærmest.
Selvfølgelig kan han løbe hurtig. Men har aldrig set ham løbe hurtig.

Så jeg blev så stolt, at min lille bamsebjørn havde fanget en mus. Var bare synd for ham, at den slap væk bagefter.

Kram en stolt mor<3

2 kommentarer:

  1. Smil kender rigtig følsen at blive stolt over sit dyr... rigtig sød kat du har.

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Han er virkelig også bare skøn(:

    SvarSlet