onsdag den 15. august 2012

Hendes problemer er mine problemer



Jeg synes, I skal kigge forbi min søsters indlæg, som hun skrev i morges.
I finder det lige Her

Fordi det er næsten det samme, jeg kommer til at skrive om.

Igår talte jeg i tlf med min søster, og der talte vi om problemer.
Og senere spurgte Casper mig, hvorfor jeg skulle "blande" mig i hendes problemer.
Og der sagde jeg " Kamillas problemer er mine problemer."
Og sådan føler jeg det.

Casper har det ikke sådan med sine brødre, og jeg sikker på, han aldrig får det.
Og det fordi jeg og Kamilla er tvillinger.

Jeg sagde til Casper igår " Du kommer aldrig til at have sådan et bånd med dine brødre, og du kommer nok aldrig til at forstå det."
Han har lidt svært ved at forstå det med vores bånd.
Og jeg tror, det er svært at forstå, fordi jeg er 100% sikker på, ingen har det specielle bånd som jeg og min søster har, udover andre tvillinger.

Jeg og min søster forstår hinanden på nogle punkter, som ingen andre forstår os på.
Vi føler nogle gange de samme "underlige" ting, som andre ikke forstår.

Og det ikke fordi jeg vil blande mig i min søsters problemer, men sådan er det bare.
Det noget jeg føler. Jeg bliver påvirket af hendes problemer. Jeg kan ikke bare "lukke" af og være ligeglad. Det bare ikke muligt for mig.

Hvis jeg har brug for noget moralsk støtte, og jeg vil være 100% sikker på, der en der forstår mig, så er det Kamilla, jeg ringer til. Ligesom jeg gjorde igår aftes.

Nogle gange når jeg er ked af det, og taler med Casper, så er det ikke altid, han lige forstår, hvad jeg mener med tingene. Der siger jeg ofte " Jeg bliver nødt til at ringe til Kamilla. Jeg har brug for noget moralsk støtte."

Nu skal I ikke tro, Casper ikke støtter mig, fordi det gør han mere end noget andet.
Men igen han ser ikke altid tingene, som jeg gør.

Så det er dejligt at have min søster. Fordi det er næsten 100% sikkert, hun forstår tingene, som jeg gør.

Jeg synes, det er fascinerende med tvillinger. Og det har jeg altid synes.
At enæggede tvillinger kan være så ens(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: