lørdag den 25. august 2012

Dyreglad-pige


Som de fleste af jer ved, elsker jeg dyr, og dyr betyder meget for mig.
Om det er en ko, en fugl, en kat eller hund, jeg er vild med dem alle. Jeg kan se noget specielt i alle dyr.

Nu har jeg sat nogle billeder sammen af mig sammen med dyr, som jeg synes, I skal se.
Lidt et bevis for, jeg er Dyreglad-pige.

 
Mig og Fox.
Mig og Simba.
 
 
Mig og Freja.
Mig og Duchess.
 
 
Mig, Fox og Vaks.
Mig og en hjort.
 
 
Mig og Nala.
Mig og B.S.
 
Jeg har en masse billeder af mig sammen med dyr. Dette er kun et lille udpluk.
 
Kram Heidi(:
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til når du vælger den perfekte kat til mig! :D

    SvarSlet
  2. Det er nogle virkelig søde katte

    http://prettyinlolipop.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Kamilla: Jeg skal nok finde den helt perfekte kat til dig(:

    Sofie: Mange tak(:

    SvarSlet
  4. Du har nogen virkelig smukke katte og en smuk hund :)!

    Åh jeg er selv ret dyreglad, og lever en hverdag blandt ALLE mine skønne dyr :')! -dog er billeder af mig og dyr ikke rigtig eksistrende, da jeg ofte selv har kameraet, og ikke min kæreste. hehe.

    SvarSlet
  5. 1000 tak(:
    Dyr er bare dejlige(:
    Ofte er det også mig, der tager billeder. Men jeg tager også nogle af mig og dyrene selv, ellers beder jeg min kæreste om at tage billederne af mig og dyrene(:

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle fine billeder, og dine dyr er så søde! :)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet