tirsdag den 14. august 2012

De forskellige sportsgrene



Jeg har gået til nogle forskellige sportsgrene, og det vil jeg lige fortælle jer om.

  • Spring gymnastik. Gik jeg til i et par år.
  • Badminton. Det gik jeg også til i et par år.
  • Basket. Det gik jeg til i en sæson.
  • Flagfootball. Det gik jeg til i en sæson.
  • Fitness. Gik jeg til i et halvt år.
Så har jeg også gået på et hold ved fysioteraputen, hvor man lavede rygøvelser med en bold.
Det var jeg til 10 gange i alt. ( Man betalte for 10 gange.)
Det var sjovt. Og så var det virkelig hårdt på en helt anden måde end at spille basket eller gå i fitness center.

Jeg har gået til et par ting. Spring gymnastik og badminton er det, jeg har gået til i længst tid.

Nu går jeg ikke til noget. Jeg ved nemlig ikke rigtig, hvad jeg skulle gå til, hvis jeg skal være ærlig.

Går I til en sportsgren(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg dyrker fitness flere gange om ugen :)

    SvarSlet
  2. Fitness kan jeg også rigtig godt lide, fordi der er så mange forskellige ting, og man bestemmer selv, hvordan man vil træne(:

    SvarSlet