mandag den 13. august 2012

Anmeldelse af produkter fra Mellisa



Har nu i en uge testet 4 skønne produkter fra Mellisa
Kan allerede se nogle resultater, så er sikker på, det kun bliver bedre, jo længere tid man bruger det.


Den til venstre: En ansigts gele som man skal bruge morgen og aften.
Ens hud er rigtig blød efter, man har brugt den.
Her er et link, og jeg tror, det er denne her, selvom den ser lidt anderledes ud på billede på hjemmesiden, men det er det samme der står på min tube.
Kan købes Her

Den til højre: Det er en dagcreme, og den er god til, hvis man har nogle røde pletter på huden.
Eller til tørre området. Den kan også bruges til blodspræninger.
Jeg kan ihvertfald se, nogle af mine røde pletter i ansigtet er gået væk.
Længe efter man har smurt den på, kan man stadigvæk mærke den(:
Kan købes Her




Den til venstre: Er en skrubbecreme til krop og ansigt.
Den kan bruges et par gange om ugen. Og huden føles virkelig også dejlig blød bagefter. Ligesom når man bruger en ansigtsmaske.
Kan købes Her

Den til højre: Er en ansigt og kropsolie.
Den kan bruges i stedet for at smøre creme på. Det var sjovt at prøve at smøre noget andet på kroppen end creme. Hele ens hud blev dejlig blød.
Mener, jeg læste, den også kunne bruges som hårkur. Men det har jeg ikke nået at fået afprøvet endnu.
Kan købes Her

Alle Mellisa's produkter er økologiske.
Det er dejligt at vide, at det man putter på kroppen og i ansigtet, er der kun gode ting i(:

Jeg kan klart anbefale de 4 produkter, jeg har testet.
Er dejligt, at få sådan en blød hud(:

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar