søndag den 15. juli 2012

Ugens planer

I får da lige Ugens planer.

Mandag: Slappe af.
Tirsdag: Ud og køre.
Onsdag: Slappe af.
Torsdag: Være sammen med en veninde om morgnen. Den dag slutter min give away. Fox kommer
med i det nye Vi Med Hund blad.
Fredag: Slappe af.
Lørdag: 3 års dag med min dejlige Casper. Vi skal ud og spise.
Søndag: Måske grille ved min lillebror.


Måske skal jeg ud og køre enten onsdag eller fredag, fordi jeg skal nok have mindst en ekstra køretime, fordi det er over en månede siden, jeg sidst var ude og køre.

Men ellers sker der nogle gode ting i denne uge.
Glæder mig til at se min veninde igen.
Og til at jeg og Casper har 3 års dag. Er helt underligt, det er hele 3 år, vi har kommet sammen i. Så glæder mig så meget til, vi skal ud og spise<3
Og håber på, vi skal grille ved min lillebror.
Glæder mig også til, jeg skal ud og køre igen, fordi som sagt er det lang tid siden.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar