onsdag den 25. juli 2012

Ud i det gode vejr

Iiih, hvor er det dog lækkert med så godt vejr.
Er lige sådan noget vejr jeg har ventet på i lang tid, så jeg kan få noget farve på kroppen.
Skal om lidt ud og ligge og sole mig(:

Da vi tidligere var nede for at ligge blomster på Frejas grav, fik jeg et "brændmærke."
Fox' snor rev sig hen ad mit ben, så det gjorde så ondt, og har et kæmpe mærke nu:/

Casper har fri idag, og han er taget ud til min lillebror, hvor de spiller computer.
Er dejligt, de 2 kan sammen(:

Da vi skulle over og hente blomster til Frejas grav, var det mig, der kørte derover.
Det gik rigtig godt(:


Blomsterne på Frejas grav.

Husk nu at deltage i min lækre give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr til en smykke hjemmeside. I finder give awayen lige Her

Andre der skal ud og nyde det gode vejr(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer: