lørdag den 7. juli 2012

Noget der irriterer mig

Jeg spiller wordfeud, og der er noget, jeg på gang på gang bliver irriteret over.
At fyre bliver ved med at skrive til mig. og ja hvis jeg havde været single, ville det måske være fedt.
Men jeg er der kun for at spille. Jeg havde så ændret mit profil billede derinde, så der er et billede af Freja i stedet for. Det stoppede i noget tid.
Og er jo ikke hver dag, der er nogle der skriver. Men der er stadigvæk nogle.

Fyre der skriver og spørger, hvor gammel jeg er, hvor jeg er fra, om jeg vil skrive på msn, vise billede af mig osv osv. Engang skrev jeg til en, jeg var 54 år. Det gjorde ham ikke noget. Han ville gerne prøve at have sex med en ældre dame. IDRK.

Har intet imod folk skriver, mens jeg spiller med dem. men hader når deres første besked er "Hvor gammel er du.?" Eller "Hej;)" Så kan jeg gætte, det er nogle mellem 18-40 år.

Jeg synes bare, det er ret irriterne, fordi nogle bliver ved, selvom jeg skriver, jeg er forlovet.
Men overvejer at skifte mit bruger navn, da jeg hedder noget med Miss.

Kan godt forstå, det er spændende, hvis man er single, men det er jeg bare ikke, så jeg synes overhoved ikke, det er spændende. Jeg resigner dem bare, når de begynder på det der, fordi så begynder de at skrive i chatten i stedet for at spille, og så kan man se, de slet ikke gider at spille, at de bare vil skrive. Ja, de ved jo ikke, jeg er forlovet, men derfor synes jeg stadigvæk, det er træls.

Havde brug for at komme ud med det, da der var en fyr, der skrev i aftes igen, og blev igen irriteret.

Nu vil jeg smutte i seng. Godnat til alle jer, mine kære læsere.

Husk at deltage i min give away, som I kan finde lige Her

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg har ofte ansøgt folk om natten, hvor jeg ikke kunne sove, og det er ofte der de irreterende/de direkte underlige spiller, det er ihvertfald ofte der jeg er kommet ud for alt muligt mærkeligt og ubehageligt, om dagen er der en masse kvinder der spiller. :D

    SvarSlet
  2. Mit det er om dagen, jeg møder sådan nogle fyre.
    Der er også nogle damer, der har skrevet, og det er nu meget hyggeligt(:

    SvarSlet
  3. Det er SÅ irriterende at man ikke kan være i fred for sådan nogle ulækre typer.
    Jeg har dog ALDRIG prøvet at nogle skriver til mig, og det er nok fordi jeg ikke har noget profilbillede, og mit brugernavn er noget både mænd og kvinder kan hedde (btnlrchjhnsn, mit fulde navn uden vokaler).

    Mvh

    SvarSlet
  4. Har også overvejet at skifte mit brugernavn ud, men kan så godt lide mit brugernavn.

    SvarSlet