torsdag den 5. juli 2012

Lidt sommer shopping

Idag ringede min tandlæge, og min tid blev aflyst, fordi han var syg de næste måneder.
Så skal først til tandlæge sidst i oktober. Så de penge jeg havde lagt fra i denne månede, kunne jeg så bruge nu.

Så jeg og Casper var nede i gågaden, hvor jeg fik købt nogle ting.


Broen. En dansk/svensk serie. Nu kan jeg strege den af min liste i "Ting jeg vil købe i år."
Den er købt i stereo studio.



Så fik jeg selvfølgelig købt nogle Disney film.
Alice I Eventyrland er købt i Fona. Løvernes Konge er købt i Stereo Studio.
Så kan jeg strege dem af under "Disney."




Så fik jeg købt 2 mumi glas til min samling. Nu har jeg i alt 4 mumi glas.

Da vi kom hjem, havde posten været her med et af de billeder, jeg bestilte på foto.com
Havde bestilt dette for sig selv, da jeg først fandt ud af senere, jeg ville have det af Freja også.
Så håber på at få de 2 andre med posten imorgen, så I kan se billederne af dyrene(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar