mandag den 16. juli 2012

Køretime

Imorgen skal jeg ud og køre, og det glæder jeg mig til, men er også nervøs, fordi det er en månede siden, jeg sidst har været ude og køre.
Men det meste af tiden imorgen skal vi bruge på at tale om de praktiske ting omkring bilen.
Er nervøs, om jeg nu kan huske tingene osv. Men har øvet meget på det, og synes selv, jeg kan tingene.
Imorgen får jeg nok også at vide, om det er 1 eller 2 ekstra køretimer, jeg skal have, og hvornår jeg skal have dem.

Ellers er der ikke sket så meget idag. Casper fik heldigvis før fri her til aften, og det var rart lige at have noget ekstra tid med ham<3

På lørdag skal vi ud og spise, pga vi har kommet sammen i 3 år<3
Vi skal spise på min ynglings restuarent: Den kinesiske restuarent. MUMS.
Glæder mig til at fejre dagen med ham. Den dag fejrer vi også, at vi har været forlovet i 2 år.
Det er i overmorgen, vi har det, men der har Casper lukkevagt, så vi fejrer det på lørdag.
Tænk Casper har været en del af mit liv i 3 år. Jeg nyder hvert sekund, jeg er sammen med ham<3

Han er virkelig bare det vigtigste og det bedste i mit liv, sammen med vores 3 dejlige dyr<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar