tirsdag den 3. juli 2012

Hyggelig eftermiddag

Idag var jeg nede i byen med min veninde og hendes mor.
Jeg var bla. forbi min nye kørelærer for at aftale køretimer med ham.
Skal til køreprøve den 24 juli. Iiih, er så spændt(:
Skal ud og køre den 18 juli. Men det er kun 45 min, og de 20 af dem, skal vi tale om det tekniske, og så kun køre i 25 min. Og så inden jeg skal til køreprøve skal vi ud og køre i 45 min, hvor jeg bla. skal på motorvej.

Men tror måske jeg skal have 1 eller 2 kørelektioner mere, fordi er ret lang tid siden, jeg sidst har kørt, og hvis jeg føler mig usikker, vil jeg heller betale for 1 time eller 2 mere.
Men glemte selvfølgelig sedlen dernede med de spørgsmål, jeg kan blive stillet til køreprøven, men min kørelærer sender den over mail. Så skal der bare øves(:

Bagefter var vi på Jensens bøfhus. Tog ikke billeder af maden, da jeg fik det, jeg altid får: Byg selv burger. Vi sad udenfor og spiste, og det er første gang, jeg har prøvet det ved Jensens.
Men det var så hyggeligt. Casper havde luk idag igen, så var rigtig hyggeligt, jeg havde noget og lave i mens(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar