fredag den 27. juli 2012

Grøn koncert

Casper har lukkevagt idag, så han er næsten lige taget på arbejde.
Idag spiste vi morgenmad udenfor. Er dejligt, at vi kan det(:
Jeg har allerede ligget og solet mig lidt. Kan være jeg skal udenfor senere igen og have noget mere farve.

Der er grønkoncert i Odense idag, og vi bor ok tæt på, hvor det holdes, så nu er de ved at teste lyd osv, så kan virkelig bare høre det tydeligt. Synes jeg er lidt træls. Fordi kan jo også høre, når bandene kommer på og synger. Nogle vil synes, det er fedt at kunne sidde udenfor og høre musikken, og det er det også, men når det er i så mange timer, synes jeg, det er træls.

I morgen aften skal jeg og Casper i biffen. Vi skal se Batman.
Rigtig skulle vi have været det i onsdags, men vi besluttede at gøre det imorgen i stedet for.
Det er rigtig lang tid siden, jeg sidst har været i biffen. Så jeg glæder mig meget(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar