torsdag den 12. juli 2012

Fik svar på nogle spørgsmål

Er næsten lige kommet hjem fra min far og stedmor.
Var rigtig hyggeligt at besøge min oldemor og bagefter min far og stedmor.
Vi fik pizza, mums(:

til køreprøven, skal man svare på nogle tekniske spørgsmål, og der var nogle af ordene, jeg ikke forstod, og min far er uddannet som mekaniker.( Er ikke det han arbejder med nu.)
Så jeg vidste, han sikkert vidste en del om tingene, og jeg fik svar på alle mine spørgsmål.
Han viste mig også nogle af tingene på bilen. Så jeg vidste, hvordan nogle af tingene så ud.
Så det var rart(: Føler mig lidt mere sikker på nogle af tingene.

Nu er jeg også ret træt. Så vil læse nogle blogs og så gå i seng.
Godnat kære læsere(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Så din blog igennem Vanilladreams (Betina), og den ser meget interessant ud! Håber det ok, jeg følger med? (:

    // Wainzy

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Selvfølgelig er det okay, du følger min blog.
    Er jeg kun rigtig glad for(:

    SvarSlet