søndag den 22. juli 2012

En saki

Det var virkelig hyggeligt at være ude og spise.
Jeg fik prøvet en saki og Casper fik en japansk øl.
Det fik vi gratis, da vi havde årsdag, og fordi Casper kender ejerne.

Nu drikker jeg næsten aldrig alkohol. Og er nok 2 år siden, jeg sidst var fuld.
Men den her ville jeg da gerne prøve at smage, men som forventet brød jeg mig ikke om det.
Det var varmt, og så smagte det lidt af vand med alkohol smag.
Smagen mindede mig om noget bestemt alkohol, som jeg ikke kan huske, hvad er.


Er sjovt at spise, nu har man smagt det.
På billede er det sakien.

Men maden smagte så godt. Men det plejer det også(:

Her til aften har vi siddet og set film, og det har været rigtig hyggeligt.
Nu vil jeg snart smutte i seng(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar