onsdag den 11. juli 2012

Anmeldelse af USB stick.

Jeg modtog jo 4 pakker idag, hvor I så de 3 af dem i morges.
Her er det, der var i den 4 pakke.
Idag modtog jeg et USB stick fra USB Shoppen


Jeg modtog denne lille fyr.
Hoved er USB sticket.


Jeg kan virkelig godt lide dette USB stick's udsende.
Den er sjov at se på, og vil være en fin "pyntegenstand" til skrivebordet, og så har man altid et USB stick ved hånden.
Man kan selv "forme" den lille blå fyr, så han kan sidde anderledes med benene og armene.



Selve USB sticket lever op til mine forventninger.
Det fungerer, som det skal med at overføre fra og til computeren.

I kan finde dette USB stick lige Her

 Man kan også få den i orange.

Usb shoppen har en masse skønne USB stick. Der er nogle, der er mere "neutrale" af udsendet, hvis man står og bare vil have et normalt USB stick, og så har de en masse sjove USB stick.

Deres hjemmesid er helt klart et kig værd.
Klik Her for at komme frem til deres hjemmeside.

Kram Heidi(:


Dette indlæg er sponsoreret.

2 kommentarer:

  1. Sikke fine Freje og Fox er i ude og hjemme i denne uge. De er ugens charmetrolde. Bare lige så du ved det :)

    Karina Due

    SvarSlet
  2. Ej, det anede jeg slet ikke.
    1000 tak fordi du skrev det.

    SvarSlet