onsdag den 18. juli 2012

2 år

Idag har jeg og Casper været forlovet i 2 år.
Det er helt underligt at tænke på, det allerede er 2 år.
Jeg er virkelig så taknemmelig for, at jeg har ham<3



Det første billede der blev taget af mig og Casper sammen<3


Vi har aftalt, vi fejrer dagen på lørdag, da Casper har lukkevagt idag, men jeg har tænkt mig at købe en lille ting til ham. Jeg ved bare ikke hvad endnu. Men det ved han selvfølgelig ikke.
Er normalt dårlig til at holde på overraskelser, men idag har jeg faktisk holdt min mund med dette her(:

Jeg elsker virkelig Casper højere end noget andet, og ham og dyrene betyder alt for mig.
Jeg glæder mig så meget til at fejre vores 3 års dag på lørdag samt vores 2 års dag med forlovelsen(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. åhhh! stort tillykke med det!!! :-)

    mariaginderskov.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Et forsinket tillykke med de 2 år:) Kærlighed er bare det dejligste i livet:):) Jeg har været gift med mit livs kærlighed i 5 år... Tiden flyver! Nu har vi en datter og en mere på vej, og vi er stadig forelskede og har tænkt os at blive ved med at være det.. :)

    SvarSlet
  3. Mange tak(:
    Jeg synes virkelig også tiden bare flyver afsted(:
    Ej hvor dejligt, vi er også stadigvæk forelskede, og det er dejligt, at man kan have det sådan(:

    SvarSlet