søndag den 10. juni 2012

Simba til dyrelægen

Imorgen skal Simba til dyrelægen, fordi han igen skal øremærkes.
Dengang han blev kastareret, blev han også øremærket.
En månede efter var det væk, så nu skal han igen, men det betaler dyrelægen heldigvis.

Jeg skal ikke med imorgen, da det er kl. 8.15 og jeg skal ud og køre natkørsel den dag,
så jeg skal sove længe, fordi ellers er jeg bange for, jeg ikke kan holde mig vågen til, jeg skal ud og køre.

Men nu når han er ved dyrelægen, er der nogen andre ting, jeg gerne vil have tjekket.
Han blev jo opereret i øjet, fordi han havde øjenbetændelse hele tiden. Og det var noget med, hans nederste del af øjelåget voksede indad osv. Han blev opereret, og det så rigtig godt ud i et stykke tid, men nu er det næsten det samme. Hans øje er ikke helt lukket sammen med betændelse, men hans øje er meget lukket, han er begyndt at få betændelse igen.
Der er sikkert ikke så meget at gøre, men vil have, det skal tjekkes, og så må vi få nogle øjendråber til ham.

En anden ting er her forleden kastede han slim op. Og der var ikke noget græs med. Kan der godt være nogle gange, men senere samme dag sagde han en underlig lyd. Som om han skulle kaste op, men han kastede ikke op. Jeg har også synes, han nogle gange trækker vejret underligt. Men det er først igår og idag, det er begyndt, og det er ikke hele tiden. Det varer måske kun 5-10 sek.
Så jeg vil have, han skal lyttes. Igår kastede han op igen. Og igen bare noget underligt slim/vand.

Jeg er meget overbeskyttende, og jeg vil hellere have mine dyr tjekket en gang for meget end en gang for lidt. Jeg vil ikke risikere, der sker mine dyr noget.

Jeg er allerede bekymret, men nogle gange overbekymrer jeg mig også.
Men er glad for, han nu bliver tjekket.

Kram Heidi:)

3 kommentarer:

  1. Hej:)
    Jeg er ked af at høre det med Simba!
    Og ønsker dig held og lykke med ham:)
    Kig forbi til min nye Give away!
    www.the-swaggers.blogspot.com
    - The swaggers:D

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din søde kommentar. Jeg tænkte på om vi skulle følges? Jeg følger dig i hvert fald nu:-)

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/
    -Kys!

    SvarSlet
  3. The swaggers: Mange tak. Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

    Camilla: Ja, jeg vil rigtig gerne følges.
    Jeg bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet