torsdag den 14. juni 2012

Se hvad jeg købte idag

Jeg vidste godt, det var kl. 13.30. jeg skulle til teoriprøve, men jeg aner ikke, hvorfor jeg havde sagt til Casper, det var kl. 11.30 vi skulle køre, når det først var kl. 12.30 vi skulle køre.
Så vi var der i rigtig god tid.
Så vi gik ned i gågaden. Er første gang, jeg er der. ( Som jeg kan huske.)

Jeg fik købt min veninde Mettes studentergave. Kan ikke fortælle, hvad jeg giver hende, da hun måske læser med.


Men her kan I se den(:

Inden vi tog afsted, modtog vi det billede, jeg fik taget af Fox ved Petworld af en fotograf.
Vi havde bestilt billede.
I Tiger idag købte jeg en ramme, der passede til billede(:



Prøv lige og se, hvor sød han ser ud(:
Nu er det hængt op, og det ser så godt ud.
Det er sådan et godt billede af ham(:

Så fik jeg også købt 3 kort i Tiger.
Skal bruge det ene til Mettes gave.



Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tak for den søde kommentar på min blog.
    Måske kunne vi følges?
    Jeg følger dig nu :)
    Kram! :) :)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Vil meget gerne følges.
    Bliver fast læser ved dig med det samme(:

    SvarSlet