tirsdag den 19. juni 2012

Så er der bestilt endnu en prøve

Nu har jeg fundet en tid til teoriprøven, og der var en hel del ventetid.
Hvis jeg skulle til i Odense, kunne jeg først komme til den 23 juli.
Så kunne jeg komme til i Svendborg den 27 juni, men der er vi ved min mor.
Så kunne jeg i Svendborg den 3 juli, men der er Casper igen på arbejde, så har ikke mulighed for at komme derned. Jo kunne jo tage toget, men jeg skulle nok nå at fare vild, og det gider jeg ikke på sådan en dag.

Så jeg skal til teoriprøve den 26 juni, mens vi er ved min mor, og det bliver i Skive.
Er ca 1 times kørsel fra min mor, men er lidt ligeglad, fordi er bare så glad for, jeg kan komme til en teoriprøve i næste uge.

Idag var jeg nede på køreskolen for at øve teoriprøver. Jeg tog 2, og det gik rigtig godt.
Den første havde jeg 1 fejl i, og den anden havde jeg 4 fejl i.
Så var jeg vildt stolt af.

Der var en dernede, der havde været oppe i samme prøve som mig, og hun dumpede også.
( Vi var ikke samme dag til teoriprøve.)
Og kørelæren sagde, det var en af de svære, vi havde været oppe i, så håber, det bliver en nem en, jeg kommer op i til næste teoriprøve.

I morgen skal jeg igen ned for at øve, og så skal en af de andre kørelærer lige tjekke mine papir igennem, om det hele er, som det skal være med underskrifter osv, men er det jo sikkert, fordi var det jo sidste gang, jeg tog en teoriprøve.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar