onsdag den 6. juni 2012

Noget med posten

Jeg har været inde på foto.com for at bestille nogle billeder.
Et par gange om året får jeg fremkaldt billeder, så jeg kan have dem i mit fotoalbum og hænge nogle op i lejligheden.
Kan godt lide, at man kan kigge billederne igennem(:

Så nu går jeg og venter på et par ting med posten.
Venter på de billetter til Amin Jensen showet. De blev sendt idag.
Så i næste uge får jeg Dexter sæson 5, og der får jeg nok også de billeder, jeg har bestilt nu(:
Vi har også idag bestilt det billede fra Petworld konkurrencen af Fox ved fotografen.
Men det kan gå 10 dage, før man modtager det.
Er dejligt at gå og vente på noget med posten, og det passer fint, at Casper har ferie i næste uge, så kan han tage i mod pakkerne, hvis der bliver ringet på døren, hvis jeg er ude og køre, men tror nu begge ting bliver smidt i postkassen. Plejer de(:
Men det billede af Fox ved jeg ikke, om det bliver lagt i postkassen.
Er faktisk også et stykke tid siden, jeg sidst har bestilt noget på nettet.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar