lørdag den 30. juni 2012

Mine Louis Vuitton ting

Jeg ELSKER Louis Vuitton ting.
I dette indlæg vil jeg vise jer, hvad jeg har fra Louis Vuitton.
Og det er ikke sådan et indlæg for at blære mig.
Men jeg elsker, når andre viser deres mærkevare tasker osv.
Specielt også når de viser deres Louis Vuitton tasker(:


Min elskede Louis Vuitton pung.
Det er en, jeg har fået af min mor for 2 år siden ca.


Min elskede Louis Vuitton nøgeholder.
Det er en, jeg har fået af min søster. Hun havde også købt en til sig selv.
Så vi begge har sådan en her magen til hinandens(:


Min elskede store Louis Vuitton taske.
Det er en, jeg har fået af min mor.
Som I kan som se, ligger der en lille pung, der hører med til tasken indeni tasken.


Min elskede hvide Louis Vuitton taske.
Jeg har altid haft et eller andet med de hvide Louis Vuitton tasker.
Den her har jeg også fået af min mor.


Min elskede Louis Vuitton taske.
Den her macher min pung.
Kan godt lide det traditionelle Louis Vuitton mønster som dette.
Den her har jeg også fået af min mor.

Så alle tingene har jeg fået af nogen.
Jeg har længe været vild med Louis Vuitton.
Jeg er typen, der ligger mærke til, når folk har en Louis Vuitton taske, pung osv.
Fordi Louis Vuitton laver så mange smukke ting(:

Kram Heidi(:




8 kommentarer:

  1. Er de ægte? For så er der for over 20000 kr ?

    SvarSlet
  2. Ja, de er ægte(:
    Ellers, ville jeg ikke vise dem frem(:
    Men mange af dem er købt i genbrugen.
    Så der er ikke købt for over 20.000(:

    SvarSlet
  3. Okay fedt med en genbrug der sælger LV! Gid vi havde sådan nogle i KBH (eller det har vi...men det er ofte tæt på orginal prisen)! Men hvordan kan du vide de er ægte når du køber dem der????

    SvarSlet
  4. Man kan jo heller aldrig være 100% sikker på, det er ægte.
    Men der er nogle ting, jeg kigger efter.
    Fx hvis der står "made in italy" er det fake, da Louis Vuitton bliver lavet i Frankrig i Paris. Står der ihvertfald på den nøgleholder jeg har, som er købt i en Louis Vuitton butik. Og ved de andre ting, er der også skrevet det i taskerne/pungen.

    Man kan mærke, om læderet virker som rigtig læder eller bare sådan noget "billigt."
    Hvis der står Louis Vuitton mange steder. Fx lynlåsen, og andre små steder, er det også et tegn på, det er ægte.

    Og udenpå ved nogle af fakene, går V'et henover L'et.

    Men det er sådan nogle ting, jeg kigger efter, når det er fra genbrugen.

    Ved nogle af fake tingene, kan der sagtens stå på lynlåsen "made in france" men et andet sted stå "made in italy." Så er den fake, hvor de prøver at få det til at se ud, som om det er en ægte.

    SvarSlet
  5. Prøv at kig efter et produktionsnummer (sidder typisk i foret eller under en læderflap)... Det er den bedste garanti for ægthed da kopier kan være rigtig gode. Det er typisk 4 bogstaver/tal. Alle tasker efter 1985 har sådan et nummer.
    Men det vigtigste er jo at du er glad for dem!
    (produktionsnummeret kan endda vise hvor og hvornår den er lavet. Man kan bare oplyse det inde i LV)

    SvarSlet
  6. Har lige kigget i min nøgleholder, som jeg ved er ægte, da den er købt i butikken, og min søster har kvittering og det hele, men synes ikke, jeg kunne finde det nummer der:/
    Må lige prøve og tjekke ordentligt efter i den.
    Men har godt hørt om det med det nummer, men havde jeg faktisk ikke tænkt på at kigge efter(:
    Tak for rådet(:

    SvarSlet
  7. Jeg ved faktisk heller ikke om det gælder nøgleholdere. Da der jo heller ikke er nr i tøjet. Men i tasker plejer der at være :)

    SvarSlet
  8. Nååh okay. Måske er det derfor, jeg ikke kunne finde nummeret i nøgleholderen(:

    SvarSlet