tirsdag den 5. juni 2012

Freja

I må snart være træt af de indlæg omkring mit savn til Freja.
Men det er jeg faktisk ligeglad med. Altså ikke for at være ond, men jeg skriver de indlæg for min egen skyld for at få tingene ud, og så er det bare et plus, at der er nogen, der læser med(:
Og det er ikke for at trække opmærksomhed, fordi igen er jeg ligeglad med, og igen skriver dem for min egen skyld. Bare så I ved det(:

Ja, dette indlæg kommer igen til at handle om Freja.




Fordi jeg ikke græder hver dag mere, fordi jeg ikke taler om dig hver dag mere, fordi jeg ikke er ved din grav hver dag, er ikke ens betydende med, jeg ikke tænker på dig hver dag.
Fordi jeg tænker nemlig på dig hver dag. Hver dag mærker jeg savnet indeni mig.
Hver dag mærker jeg den følelse af magtesløshed, fordi jeg ikke kan få dig tilbage.
Hver dag savner jeg dig og din personlighed.

De 2 sidste måneder har følt som et halvt år. I hele 2 måneder har jeg ikke kunne kysse dig. I hele 2 måneder har jeg ikke kunne kramme dig. I hele 2 måneder har jeg ikke skulle tænke på at fjerne dig fra toilettet af, fordi du stod med hoved dernede i og drak vand.

Dig og din personlighed kan man bare ikke glemme. Fordi du er ubeskrivelig.

I mit hjerte og i mine tanker vil du altid være. Man kan ikke andet end at elske dig, min lille pige<3

Kram din mormor.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan fuldt ud forstå dit savn. Synes blot det er livsbekræftende hvor meget Freja har betydet for dig. Du er dog heldig at du er omringet af dejlige mennesker og ikke mindst dyr, der kan hjælpe dig med at komme igennem savnet.

    Synes simpelthen din blog er så hyggelig, tjekker den flere gange om dagen og fox er da ikke til at stå for.

    VH Camilla.
    RIP. Freja <3

    SvarSlet
  2. Man bliver aldrig træt af at høre den slags ting! Det er jo godt at komme ud med det! Det var din lille baby, og jeg er sikker på at der er det samme som at miste en datter! Rest in peace..

    Knus fra Sarah:-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er det dejligt, nogle forstår mig.

    Camilla: 1000 tak(: Ja, Fox er bare så sød(: Ja, jeg er virkelig også glad for, jeg har de andre dyr, så er der stadigvæk liv i huset.

    Sarah: 1000 tak(: Ja, hun var virkelig som min datter for mig. Er dejligt, du forstår mig(:

    SvarSlet